WEBDESIGN

Super responsivt webdesign, incl. AMP sider

Internet browsing fra Smartphones har overhalet browsing fra Desktop computere. Derfor er det vigtigt med et strømlinet responsivt design, der fremviser din virksomhed bedst muligt på alle enheder. Tag os med på råd, når du ønsker et nyt design der ikke blot er bruger venligt men også Google venligt, vi sætter SEO og loadspeed øverst på “to-do” listen, ved udarbejdelse af et nyt webdesign.

Vores vigtigste hensyn ved et nyt design: responsivt webdesign

  • Skal afspejle designet ens, på alle enheder
  • Skal være søgemaskine venligt (SEO optimeret)
  • Skal have en nem navigation
  • Skal være nemt at vedligeholde og udvide

Brug for et nyt webdesign?

  • Ændringer af design og funktioner på eksisterende webside –  timepris 285,- Kr.
  • Ny hjemmeside fra 3.800,- Kr. (se demo-eksempler – emne rettet)
  • Ny WooCommerce Shop fra 6.500,- Kr.
    (incl. online betaling, med DK, visa og alle de almindelige kort)
  • SEO optimering af eksisterende løsning fra 2.600,- kr. pr. måned

Tips til godt webdesign

Hovedbudskabet skal tydeligt fremgå på hjemmesiden
Der er kun 3 sekunder til, at overbevise den besøgende i, at de har fundet det de søgte. Derfor skal det væsentligste budskab opsættes tydeligt og interessant, og der hvor besøgende kigger først – øverst på forside, eller landings sider. Der må ikke være behov for at skulle scrolle ned, for at finde budskabet!
Et godt budskab – der fanger og ses – køber dig tid og den besøgende vil kigge nærmere på dine sider.

Gør det tydeligt, hvad siden handler om
Den besøgende skal på få sekunder kunne se, hvad siden handler om. Er det den rigtige side som han/hun er havnet på? Kend målgruppen og hvad der forventes af din side.

Enkelt og imødekommende sidedesign
Design, farver og billeder bør tilpasses målgruppen. Ofte virker det enkle bedst, men er samtidigt det sværeste at implementere i praksis. Luft i tekst og design giver ro på hjemmesiden, som virker tiltalende for de fleste. Det viser overskud og selvsikkerhed, at give plads til “white space”, og at man ikke absolut plastrer, hver ledig millimeter til med tekst og grafik.

Tydeligt “Call to Action”
Hvordan ønsker du, den besøgende skal reagere på hjemmesiden – og hvordan får du dem til at gøre dette? Uanset om siden bruges som salgskanal, kommunikationsplatform eller andet, så er det vigtigt, at der er et tydeligt “call-to-action” design på siden.

Brugervenlighed
Brugervenligheden er vigtig, der skal være en nem og tydelig navigation på siden. Den besøgende skal kunne finde den ønskede handling eller information, med højest 3 klik. Tydelige knapper og en hurtig navigation er blevet obligatorisk, i forbindelse med det stigende salg af små bærbare pc´er, smartphones og tablets.
Responsivt web design er blevet vigtigt for en god hjemmeside. Med et responsivt webdesign, er du sikker på, at hjemmesiden fungerer optimalt på både smartphones, tablets og desktop computere. Siderne tilpasses automatisk til størrelsen på skærmen. Grafik og images flytter sig og skaleres ned eller op.

Tydelig kontaktinformation
Gør siderne deres job og vækker interesse, kan det næste ønske fra den besøgende, være at købe eller kontakte virksomheden for yderligere information. Så det er vigtigt at kontaktmuligheder er tydelige.
Det giver tryghed når det er tydeligt, hvordan man gør dette. Det er samtidigt en god ide, at der er information om virksomheden, så en ny kunde får en fornemmelse af den nye samarbejdspartner.

Sociale medier
Ingen tvivl om, at det giver en god synergieffekt, at være til stede på flere medier. Dette giver mulighed for at interagere  og påvirke flest mulige i målgruppen.

Test webdesignet løbende
En hjemmeside bør aldrig betragtes som færdigudviklet. Hvad der oprindeligt var ideelt fra designerens side, er måske ikke den rigtige ide, når man kommer til den daglige brug af siderne, nye muligheder og brugsvaner med hjemmesider kan betyde at der løbende bør foretages tilretninger på hjemmesiden.

En kedelig oplevelse på grund af dårlig visning eller langsom loadtid i en browser på andre platforme, kan resultere i tabt salg. Der findes mange muligheder for at teste disse ting.

En altid opdateret hjemmeside
Dette er ikke nødvendigvis, sammenhængende med webdesignet. Men er mere om, den besøgendes oplevelse af siderne. Opdatering af siderne er et af de vigtigste punkter, og noget du nemt gør noget ved. Sørg for at informationerne er opdateret, sider der ikke holdes opdateret virker utroværdige, og kan i værste fald skræmme potientielle kunder væk.

Brug for et nyt webdesign?

  • responsivt webdesign

    Ændringer af design og funktioner på eksisterende webside –  timepris 270,- Kr.

  • Hosting Unoeuro DK webhotel fra 7,44 kr. mdr.
  • Ny hjemmeside fra 3.800,- Kr. (Adskellige færdige løsninger og tilbud på disse er på vej)
  • Ny WooCommerce Shop fra 5.500,- Kr.
  • SEO optimering af eksisterende løsning fra 2.600,- kr. pr. måned

Forskellen på ønsker til en hjemmesider, er næsten lige så forskellig, som antallet af virksomheder.

Ingen løsning er “standard” og ingen løsning, har kun standard krav, men vi tager alligevel springet og giver her, vores bud på “Standard funktioner” indenfor 4 brancher, designet kan selvfølgeligt “Bøjes/twistes” på enhver måde.

Men det vigtigste er, at de alle er SEO optimeret og forberedt med, alt nødvendigt for, at du hurtigt kommer igang!

1 – Restaurations hjemmeside!

  • Let og overskuelig styring og opdatering af menu.
  • Online bordbestilling, med auto bekræftelse/afslag etc. (ingen tid spildt. på tlf. osv.)
  • Obligatorisk kontaktside, samt delinger på sociale medier.

Besøg vores fiktive restauration “Godt Gemt”.

2 – Virksomhedens hjemmeside!